Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie. Polityka Prywatności

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?


Po zalogowaniu się na swoje konto możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia".


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0

Często zadawane pytania z tej samej kategorii

Jaki jest koszt wysyłki?

Odpowiedź: Koszt wysyłki zależy od wagi paczki oraz wielkości. Możesz sprawdzić dokładny koszt w koszyku przed dokonaniem zakupu.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 2 / 0

Czy istnieje możliwość darmowej dostawy?

Tak, oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej określonej kwoty. Szczegóły znajdziesz w naszych warunkach dostawy, oraz po wejściu w koszyk.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Czas dostawy zależy od Twojej lokalizacji i wybranej opcji dostawy. Standardowo dostawy trwają od 1 do 3 dni roboczych. 65% paczek dociera już następnego dnia, istnieją wyjątki w których czas dostawy może wydłużyć się do 5 dni, spowodowane może być gabarytem produktu.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0

Czy produkt jest dostępny od ręki, czy trzeba czekać na dostawę?

"Status dostępności każdego produktu jest podany na stronie produktu. Produkty dostępne "od ręki" są wysyłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Warto również wspomnieć, że niektóre produkty są dostępne na innym magazynie i muszą być zamówione specjalnie pod klienta. W takim przypadku czas oczekiwania może wydłużyć się od 2 do 4 dni roboczych. -o wszelkich opóźnieniach informujemy klienta e-mail lub telefonicznie.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0