Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie. Polityka Prywatności

Zwrot i Wymiana

Czy można zwrócić lub wymienić produkt, jeśli nie pasuje mi rozmiar, kolor?

Tak, możesz zwrócić lub wymienić produkt, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Tak, masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce zwrotów.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 1 / 0

Jak mogę zwrócić towar?

1.Zaloguj się na stronie.

2.Przejdź do zakładki "Moje Zakupy" i wybierz opcję "Zgłoś Zwrot".

3.Dołącz do paczki:

  *Formularz zwrotu.

  *Pełne dane kupującego.

  *Numer konta.

  *Dowód zakupu.

  *Produkt nie może być używany.

Po otrzymaniu paczki zwracanego produktu, nasz zespół rozpatrzy Twoją prośbę w ciągu 7dni roboczych.

O wszelkich zmianach statusu zwrotu zostaniesz powiadomiony/a drogą mailową lub poprzez powiadomienia na koncie.

W przypadku zatwierdzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu: 2-14 dni.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 1 / 0

Czy mają państwo zwrot do paczkomatu? 

Tak posiadamy możliwość zwrotu przez paczkomat w takim wypadku proszę o kontakt z infolinią aby wygenerować kod zwrotu do paczkomatu.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 1 / 0

Zwroty niechcianych produktów

Jeżeli zdecydujesz się zwrócić produkt, który okazał się nieodpowiedni lub po prostu zmieniłeś zdanie, z przykrością informujemy, że koszty zwrotu ponosi Klient. Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że zgodnie z naszą polityką zwrotów, nie ponosimy kosztów przesyłki zwrotnej.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0

Uszkodzone lub niewłaściwe produkty

Jeśli otrzymasz produkt, który jest uszkodzony lub niezgodny z Twoim zamówieniem, z przyjemnością pokryjemy koszty zwrotu. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, abyśmy mogli rozwiązać problem jak najszybciej.


Czy jesteś zadowolony z tego artykułu? Przydatność artykułu: 0 / 0