Uszkodzone lub niewłaściwe produkty
Jeśli otrzymasz produkt, który jest uszkodzony lub niezgodny z Twoim zamówieniem, z przyjemnością pokryjemy koszty zwrotu. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, abyśmy mogli rozwiązać problem jak najszybciej.
Często zadawane pytania z tej samej kategorii
Tak, możesz zwrócić lub wymienić produkt, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.
Tak, masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce zwrotów.
1.Zaloguj się na stronie.
2.Przejdź do zakładki "Moje Zakupy" i wybierz opcję "Zgłoś Zwrot".
3.Dołącz do paczki:
*Formularz zwrotu.
*Pełne dane kupującego.
*Numer konta.
*Dowód zakupu.
*Produkt nie może być używany.
Po otrzymaniu paczki zwracanego produktu, nasz zespół rozpatrzy Twoją prośbę w ciągu 7dni roboczych.
O wszelkich zmianach statusu zwrotu zostaniesz powiadomiony/a drogą mailową lub poprzez powiadomienia na koncie.
W przypadku zatwierdzenia zwrotu, środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu: 2-14 dni.
Tak posiadamy możliwość zwrotu przez paczkomat w takim wypadku proszę o kontakt z infolinią aby wygenerować kod zwrotu do paczkomatu.